KLANTENSERVICE

Ma-Ciel streeft er naar om alle bestellingen als een feestje naar je te versturen. Toch ergens niet tevreden over?

Dan raden we je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ma-ciel.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2010 - 2021 Ma-Ciel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

tussen 25 oktober en 29 oktober worden er geen bestellingen gemaakt en verzonden i.v.m. een weekje herfstvakantie. Geen haast met je bestelling? Gebruik kortingscode HERFST21 voor 10% korting op alles en ontvang bovendien een leuk extraatje bij je bestelling! Vanaf maandag 1 november worden bestellingen weer gemaakt en verzonden, op volgorde van binnenkomst.